piątek, 7 stycznia 2011

Metamorfoza Natusia0901



Przed: Powiem tak: tylko czerwień, czerwień , czerwień i po czerwień ;p.
Przyznam, że troszkę tu jej za dużo... Rozumiem Cię, że to twój ulubiony kolor, ale bez przesady. ;)
Jak bym miała dać ocenę, to dałabym 6/10.
Po: Dodałam długie butki, oraz sukienkę z "Voile". (Ta torba za dollką nie jest w stylizacji).
Sukienka jest jednym z ciemniejszych kolorów i fajnie pasuje do butów. 

Przed: Ja bym nie dała kolczyków, a za tymi okularkami zbytnio nie przepadam.
Jeszcze jeden minus to zbyt puszyste włosy.
Po: Tą fryzurkę dość lubię. Miałam ją, kiedy tworzyłam moją Dollkę ;D
Wyglądałam jak Emily Robins. xD Dobra, nieważne. Użyłam też tego naszyjnika, jako diademu i myślę, że wygląda fajnie;)

3 komentarze:

Asica1998 pisze...

Ładnie, ale ten naszyjnik trochę dziwnie wygląda. :)

jultka pisze...

Fajnie :)

jultka

Klaudunia_97 i AsiAsi121 pisze...

Spoko.