sobota, 22 stycznia 2011

Post z dedykacją;) oraz konkursik

Dzisiaj urodziny obchodzi moja najlepsza przyjaciółka Julka, (Z reala ona jest)
Więc ten post jej dedykuję
Juliu!
Na torcie już świeca się pali,
więc ci życzę wielu bali.
Życzę tobie dobrych latek,
wolnych myśli a nie klatek.
Życzę tobie dużo szczęścia
i szybkiego za mąż wyjścia.
A teraz konkurs dla was;)
Napisz jak ty spędzasz urodziny najfajniejsza osoba z najfajniejszymi urodzinami otrzyma Prezent wysokości 4 sd;) 
Regulamin:
Nie możesz dać zgłoszenia lub opowiedzenia urodzin będąc anonimem
 Musisz być obserwatorem bloga
Musisz podpisać się nickiem ze stardoll
Wygra osoba WYLOSOWANA 

5 komentarzy:

Naudizetperdo pisze...

Moje urodziny nie są obchodzone z wielkim hukiem. ;( Świętuję w gronie rodzinnym, przy torcie, swieczkach i dobrej muzyce... Ale te urodziny mają być zupełnie inne! W tym roku obchodze 13 urodzinki, tzn. ze wchodze we wspaniale życie nastolatek! Urodziny mam dopiero 17 pazdziernika ale juz je planuje. Zoprosze cala klase, i najlepszych przyjaciół, wygonie domownikow z domu, i zaczniemy sie baawic!
MissAnglii1998

Natalcia pisze...

Ja obchodzę urodziny najczęściej w domu z najlepszymi kumpelami. Organizuję muzę, fajne zabawy i pyszny poczęstunek.Urodziny już miałam więc ten opis jest na podstawie moich urodzin które miałam 9 stycznia.Moje podstawowe zabawy to: kalambury, Twister,Konkursy, zabawy rysunkowe, karaoke i wiele wiele innych.. :) (wszystkich nie wypisze bo jest ich baaardzo dużo ) Zawsze na koniec siedzimy i rozmawiamy o różnych sprawach, a ja rozdaję nagrody za udziały w konkursach i przyjście.
Tak mniej więcej wyglądają moje urodziny ;P

Pozdrawiam
Nick na stardoll: Natusia0901

Justyna pisze...

Ja spędzam urodziny wraz z moimi dwoma przyjaciółkami najpierw spotykamy się u mnie w domu przy stole i pyyyyysznym torcie. Po objedzeniu się smakołykami wyruszamy na wycieczkę rowerową do lasu. Tam szalejemy i bawimy się jak małe dzieci, w chowanego, w berka, w klasy i wiele wiele innych dlaczego takie zabawy? Bo czas szybko leci i z każdym rokiem jesteśmy coraz starsi i już nigdy nie powrócimy do dzieciństwa więc carpe diem! chwytaj dzień! :D
Pozdrawiam Tysia-xD

liluloliu pisze...

ja moje 12 urodziny będę obchodzic nieco inaczej:czyli po pierwsze nie będę juz dzieckiem bo zarok 13 urodziny saje sie powoli nastoltka po drugie będzie odjechany tort na te 12 urodziny po trzecie sa oczywiście w wakacje i zabieram znajomych nad jezioro mam nadzieje że bdzie ekstra bo to juz niedługo:)) pisała papiooxxdd

ZoOnQqA pisze...

Ja za zwyczaj to na samym początku wypijam z koleżankami cole i gramy w butelką potem robimy mam talent . ! Zamawiamy pizzę tańczymy innymi słowem radocha na całego .! ; )