niedziela, 16 stycznia 2011

Hej, hej, Kochani :)

Mam do Was ogrooooomną prośbę :)
Założyłam dzisiaj bloga. Bloga dla każdej nastolatki.
Będę na nim pisać różne ciekawostki, sposoby na zadbanie o siebie, nowości modowe, ale nie tylko.
Jest to blog o Was, dla Was.
Komentujcie, udzielajcie się, dodawajcie się do obserwatorów!
Nie pożałujecie! :))
Podsuwajcie mi swoje pomysły na artykuły, o czym chcielibyście czytać.
UWAGA - nie jest to blog o Stardoll, tylko o nastolatkach.
Nie ma aż tak wielu takich typowych portali, więc myślę, że będzie mi się ciekawie go prowadziło, a Wam fajnie i przyjemnie go czytało ; )
 www.teenage-tylko-raz.blogspot.com
Zobacz raz, zaglądaj codziennie ; )

Czekam, Kochane na Wasze opinie :)

4 komentarze:

Asica1998 pisze...

Fajny blog, a wpis 'Pies i pianino.' był świetny. :)

Kefircia pisze...

haha, dziękuję :D

Karolina pisze...

DO KEFIRCI : Siema . mam taką sprawe do ciebie . ostatnio widziałam u ciebie białą bluzeczke z króliczkiem z Evil Panda ( ciebie kosztowała ona 0 stardollarów ) . Z chęcią odkupie ją od cb . Jestem w stanie dać 10 sd ( niedawno wydałam prawie całą kase z mojego konta ) . Mój nick na sd to TakaFaza . Z góry dzięx !

Karolina pisze...

O , moje gadu to : 4124915 . błagam napisz do mnie < 33 - blog extra !