niedziela, 31 lipca 2011

Wyniki MK.

Mini konkurs # 5 wygrywa olafaza gratulacje dla Ciebie wygrywasz lusterko .
Proszę zgłoś się w mojej księdze gości jak najszybciej .
Mini konkurs # 4 wygrywa BlackPinkdoda torebka jest już dla Ciebie zarezerwowana w bazarku. 
Mini konkurs # 3 wygrywa EmoSuperGirl12 wygrywasz motylki :)

Mini konkurs # 2 wygrywa  Olik_99 wystaw coś w swoim SB za 5 + prowizja .
Mini Konkurs # 1 wygrywa  .igutka dostaniesz ode mnie prezent o wartości nagrody .


                           Gratuluje wszystkim ,którzy coś wygrali :)
                           Cieszę się ,że tak dużo osób zgłaszało się do udziału .


                           Pozdrawiam !
                                 Peace Love Summer               

6 komentarzy:

Unholy pisze...

jeej wygrałam bardzo dziękujeee :) i gratuluje innym osobom :)

Kefircia pisze...

Gratulacje. :)

Kejtis pisze...

Gratuluje!! :)

Camerontrendy pisze...

gratki :) tym rzem nie wygrałam , bo byłam na kolonii
:)

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

grattulacje xD

SMILEY^.^ pisze...

grattulacje xD