niedziela, 31 lipca 2011

Nowy konkurs na Stardoll.

Admini chcą sprawdzić naszą wiedzę o portalu, więc stworzyli dla nas specjalny quiz...

Quiz o Stardoll!
"Na Stardoll wchodzisz bardzo często, odwiedzasz konta znajomych, bierzesz udział w konkursach, ale tak naprawdę jak dużo wiesz o Stardoll? Czas sprawdzić Twoją wiedzę! Odpowiedz poprawnie na 8 pytań. Prawidłowe odpowiedzi podamy w StarBlogu po zakończeniu konkursu a 5 zwycięzców nagrodzimy Stardolarami."

Konkurs jest dla wszystkich i trwa do 9 sierpnia, a za wzięcie w nim udziału otrzymujemy pasek z Bonjour Bizou. :)

5 komentarzy:

Unholy pisze...

nawet ładny ten paseeek :)

Kejtis pisze...

no ładny olafaza
zrobiłam '-'

Camerontrendy pisze...

śliczny :) zrobię


Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

ja już zrobiłam, a pasek fajny :)

SMILEY^.^ pisze...

ja już zrobiłam, a pasek fajny :)