sobota, 16 lipca 2011

Darmowe rzeczy zimowe

                                   

Aby zdobyć szal,rękawiczki oraz czapkę postępuj z poniższą instrukcją :
1.Wejdź na stronę : tissi.net.br/proxy
2.W okienko wpisz adres:www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1409
3.Zaloguj się na swoje konto .
4.W okienko URL u góry strony wpisz : www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1409
                                   Jeśli wszystko poszło dobrze ,to macie już te darmówki.


Nie dostałam rękawiczek,ponieważ już kiedyś je zdobyłam . Niestety,teraz nie mogę ich znaleźć ale ,w internecie znalazłam obrazek z bloga Stardoll in mind .






3 komentarze:

Unholy pisze...

nie zrobie

Camerontrendy pisze...

ja też nie , brzydkie :/

Camerontrendy

Kejtis pisze...

ja dostałam wszystko .
mogą się sprzydać .
: DD