czwartek, 14 lipca 2011

Letnie nowości .

W lecie pora zostawić wirtualne szafy i zająć się swoją rzeczywistą. W tym roku szczególnie modne będą kwiatowe wzory (sukienki, buty, dodatki), tak jak na plakacie Dolce&Gabbana.

Oczywiście nie każdy ma zamiar kupować w takich sklepach, można modnie się ubrać przy niewielkich opłatach. 
Do takiej sukienki:

Dobrze będzie pasowała  jeansowa kurtka z tzw. rękawem 3/4 . W tym sezonie króluje biel i różnorodne koronki. Tak jak modelka na poniższym zdjęciu:

Coraz częściej spotykam się także z kwiecistymi butami. Bardzo ładnie prezentują się na stopie. 

Dodatki podlegają własnemu gustowi. Jeżeli takie ubrania są dla kogoś zbyt delikatne, można postawić na bardziej pstrokate ubrania. Jasnozielone lub żółte ubrania też są całkiem dobrym pomysłem.
Jeżeli te dwie propozycje ubioru nikomu nie przypadną do gustu, jest jeszcze 3. ;) Bardzo fajne są ubrania biało niebieskie w paski. 


Na razie to koniec. Myślę, że taki poradnik Wam się spodoba. Napiszcie w komentarzach czy chcecie więcej takich postów. 
Pozdrawiam wero1111.
Dziękuję za pomoc w tym poście weronice2458.

4 komentarze:

Kefircia pisze...

Ten styl "w biało niebieskie paski" nazywamy stylem marynistycznym. :)

poza tym - świetny post, Weroniko! :D

Unholy pisze...

naprawde świetny post :)

Camerontrendy pisze...

tak ! ja bradzo bym chciała więcej takich postów, ja zakupiłam juz kwiecistą spódniczkę i okularki :) w realu

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

mi sie podobają tamte balerinki w kwiatki
a post - super!!!