niedziela, 31 lipca 2011

KONKURS!


Mamy już 400 obserwatorów! Jej! :D Dziękuję Wam w imieniu nas wszystkich. <3
I z tej okazji ogłaszam konkurs pt. "Jak spędzasz wakacje?"
Konkurs jest dość nietypowy, ponieważ możecie wykorzystać do niego swój indywidualny talent!
Konkurs polega na tym, by podzielić się z nami swoimi wakacyjnymi wrażeniami.
Możesz wykonać fotografię, zrobić rysunek, namalować coś, stworzyć komiks, wiersz, opowiadanie, napisać piosenkę, zrobić grafikę komputerową.... MOŻESZ WSZYSTKO! :D Liczymy na kreatywność. ^^

Nagrody: Na razie prowadzę rozmowy z Adminami, zobaczymy, jak to wyjdzie. :) Ale na pewno będą wypasione. :P A jeśli chcesz zasponsorować jakąś nagrodę (cenny ciuszek, stardollary, starmonety, coś z suiteshopu...), pisz na email: oliwiaaa1997@gmail.com w temacie wpisz "Konkurs wakacyjny".

Kto jest w Jury? Kefircia, Punkwikulina, Wero1111 i być może Paulina5011, jeśli będzie już miała naprawionego kompa.

Do kiedy trwa konkurs? Zgłoszenia przyjmujemy tylko i wyłącznie pod tym postem do 1.09.2011r. Czyli macie równo miesiąc. :) Po tym czasie w ciągu tygodnia, dwóch, wybierzemy zwycięzców.

Jak się zgłaszać? W komentarzu pod tym postem napisz:
Swój nick na stardoll, coś że się zgłaszasz (np. zg, zgłaszam się, ja też :D, itp.) oraz link do Twojej pracy (jeśli jest to np. filmik, zdjęcie) lub swoją pracę (jeśli jest to wiersz, tekst piosenki itp.).

Kto może się zgłosić? TYLKO I WYŁĄCZNIE OBSERWATORZY BLOGA.

Jeśli o czymś zapomniałam, to pytajcie. :)
Powodzenia! :)

EDIT: Niestety Admini odmówili sponsorowania nagród... Dlatego szukamy sponsorów wśród Was.
Chcemy, żeby nagrody były jak najfajniejsze, więc przyjmiemy wszystko - ubrania, stardollary, starmonety, rzeczy z giftshopu (wyślecie je później zwycięzcom).
Oprócz nagród od sponsorów, my również damy stardollary, starmonety, rzeczy i ubrania.

Póki co:

Nagroda główna to 20 stardollarów + 150 starmonet + reklama w poście + rzecz nr 2 + rzecz nr 4
Nagroda za drugie miejsce: 225 starmonet + reklama w pasku bocznym na dwa tygodnie + rzecz nr 1 + nr 5
Wyróżnienia: 75 starmonet + reklama wtrącona do posta + rzecz nr 3





Z góry dziękujemy! :)

7 komentarzy:

HappyEwaFarna17 pisze...

W takim razie ja się chętnie zgłoszę ale podam link jak odzyskam moje fotki z wakacjii

Kejtis pisze...

powodzenia .

Camerontrendy pisze...

fajny konkurski :)

Camerontrendy

Flora pisze...

Zgłaszam się!
Tutaj link:
http://florareadsbooks.blogspot.com/

To moja cała wakacyjna praca ;-). Prowadzenie tego bloga sprawiło, że naprawdę nie miałam kiedy się nudzić ;-)Gdy będę miała więcej czasu na pewno jeszcze do niego wrócę ;-))

flora2811

WeronikaGaga_6 pisze...

zg .

hinata pisze...

z wakcjami się żegnamy,
z imprezami się mijamy,
ciepłej pogodzie już machamy,
na mapie oglądamy bahamy.
1 września staniemy w szkole,
ja się tego trochę boję.
pożegnamy koleżanki,
umyjemy filiżanki,
pokoik nasz posprzątamy ,
we wspomnieniach polatamy.
rano się obudzisz,
z ubraniem się potrudzisz,
zejdziesz do szkoły
i powiesz :
WITAJ SZKOŁO !!!


adelajdasmiley zgłaszam się ;)
autorstwo moje włąsne czasem piszę wiersze z nudów znalazłam tą pracę w jednym z moich zeszystów:D

Justyna pisze...

Zgłaszam się. Tysia-xD

Ja w wakacje nie byłam w żadnym niezwykłym miejscu, nigdzie za granicą moje wakacje spędziłam u babci na wsi i rozwinęła się moja pasja Fotografia! Dostrzegłam rzeczy których wcześniej nie wiedziałam, opłaciło się wstawanie o 5:00 rano i obserwowanie kropel rosy i opadającej mgły. Zabawa z kuzynką dała mi radość i wspomnienie wczesnego dzieciństwa. A gdy ogarniała mnie chwila błogiego spokoju zaczęłam pisać wiersze.Oto jeden z nich:

Kim jestem na tym świecie
Kroplą wody w morzu czy ziarenkiem piasku na plaży
Może pionkiem w rękach świata
A może gońcem
Czekającym na ruch wieży
Jak na szachownicy
Małym świecie rywalizacji
Biel kontra czerń
Ja kontra świat
Czy wytrzymam grę kolorów
Kto wygra ja czy świat
Jaką przyszłość pisze los
Zagadką pozostanie na zawsze

A oto linki do zdjęć:
http://imageshack.us/photo/my-images/718/p7250496.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/695/1005952a.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/824/p6260200.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/32/1006455.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/839/1006399.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/841/p7070383o.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/691/1006401x.jpg/