sobota, 26 marca 2011

Wasze pytania. :)

Pamiętacie, co Wam pisałam, jak założyłam odpowie.pl ?;>
Większość już pewnie nie, więc przypomnę. ;)
Mówiłam, że od czasu do czasu będę publikować najciekawsze pytania, jakie mi zadaliście i właśnie dzisiaj postanowiłam to zrobić. :) Miłej lektury. :D


Kim chcesz zostać w życiu?
Mam dużo planów, ale na pewno po części będzie to fotografia.


Niewiem jak się ubierać. Ciągle ubieram się w sukienki. Poradź, mi jak łączyć spodnie z różnymi bluzkami i dodatkami . Bardzo proszę ! Z góry dziękuję za odpowiedź, jest to dla mnie duży problem. Miss.Madzinka98
Hm.. Jeśli masz szczupłe nogi pasują Ci każde spodnie, ale polecam Ci legginsy i rurki. :) Do legginsów fajnie pasują różnego rodzaju tuniki, do rurek luźne bluzy (ostatnie modne są męskie.:D), a także obcisłe tiszerty. Wybór jest naprawdę duży. Dodatki? Do jasnych kolorów uniwersalne to białe, do ciemnych uniwersalne są czarne.Poszukaj inspiracji w gazetach i jesli coś Ci się spodoba, to staraj się tworzyć coś, co będzie podobne, z czasem znajdziesz swój styl. :)


ukradli mi konto! co robic ?
Najpierw skorzystaj z opcji "Przypominania hasła". Jeśli nie dostaniesz e-maila od Stardolla z hasłem, napisz w tej sprawie do Admina, klikając "Skontaktuj się z nami" na dole strony.


Masz super bloga,czy przez niego masz dużo na głowie? a takk przy okazji to 5/5 ;*
Dziękuję. :) No wiesz, czuje się ten obowiązek, że jednak coś wypadałoby tam codziennie napisać, więc jak wracam ze szkoły, to od razu siadam i piszę. :) Ale nie czuję się jakoś specjalnie obciążona. :)


Mam pytanie sama prowadziłam bloga nawet dobrze mi to szło ale znudziło mnie to wracałam do niego 3 razy ale i tak nie zawascynowało mnie to jak to robisz że ciąge piszerz i to cię nie nudzi . ??
hm... ciekawe pytanie. :) Nie wiem, lubię to. :) Od zawsze miałam, jak to mówi moja polonistka "zacięcie do pisania" .:) Poza tym mam dla kogo pisać - grono stałych czytelników, które ciągle się poszerza bardzo mnie mobilizuje! :)


Skoro interesujesz się fotografią. ;D Może wrzuciłabyś na bloga jakąś ładną fotkę. Nie swoje zdjęcie czy coś, co by zdradzało jak wyglądasz lub gdzie mieszkasz. ;p Pozdrawiam.: Klauda_lol_98
Ja się nie wstydzę tego, gdzie mieszkam, czy swojego wyglądu.;p A co do fotki, to mam fotobloga. :) Jeśli masz ochotę - zajrzyj. :) http://www.photoblog.pl/kefircia PS. Osoby na zdjęciach w większości to moje przyjaciółki, ja jestem chyba na dwóch tylko.;p


Od kiedy piszesz bloga?
od 19 czerwca 2010 :)


Wiesz może od ilu lat kasuje sie strefa bezpieczna dla dzieci na stardol ? Camerontrendy
Chyba od 13. Ale chyba można ją wyłączyć w ustawieniach. Poszperaj troszkę, ja już nie pamiętam, ale wiem, że kiedyś to wyłączyłam. ;p


Za co najbardziej lubisz Stardoll?
Hmm.. Najbardziej chyba za to, że mogę tutaj pokazać mój styl, jakie ubrania lubię, odstresować się trochę od codzienności i poznać nowych ludzi. :)


Jak pozbyć się natrętnej niby przyjaciółki?obraża przy innych,ciagle wyśmiewa!Prójuję jakoś jej wytłumaczyć, że mi to przeszkada,ale ona mnie wtedy ignoruje,Jak się jej"Pozbyć"?Wolałabym ją jako kol.z klasy. Miss.Madzinka98
Hm.. Najlepszym środkiem zawsze jest rozmowa. Musisz na spokojnie porozmawiać z przyjaciółką, w cztery oczy, najlepiej w jakimś neutralnym miejscu - park itp. Nie krzycz na nią, a jesli ona będzie krzyczeć - zachowaj spokój. Powiedz jej co czujesz i dlaczego jest Ci źle. Jeśli nie będzie chciała Cię słuchać, powiedz prosto, że to koniec Waszej przyjaźni.


cześć możesz mi powiedzieć jak dodać czat na bloga co wpisać w dodawaniu dodatku w wyszukiwarce ?

musisz wejść na jakąś stronę z czatami na kod html potem ten czat stworzyć, skopiować kod, który gdzieś tam się pojawi i wkleić w dodatek html w pasku bocznym bloga.


Dlaczego założyłaś blog ? Podoba Ci się ? bo mi tak :))) Miss.Madzinka98
Założyłam go, bo kiedyś czytałam bloga Agimng. Jakoś z 2 lata temu. I wpadłam na pomysł, że może też bym taki zrobiła? Poszłam za głosem serca i powstał. :) Owszem, podoba mi się. ;p


jak zareklamować blog za darmo?
za darmo? ;p hmm.. szukaj blogów partnerujących, możesz też pisać w kg innych, chociaż w sumie to spam i wielu wkurza. ;p bierz udział w konkursach na darmową reklamę, itp. kombinuj! ;)


Hej ;) 1. Extra blog! 2. super me-doll, apartament i ciuchy 3. Mam pytanie - czy mogłabyś mi wytłumaczyć co to są spoilery i sąd je brać? ;** Z góry dzięki ;) ; *
1 i 2 : Dzięki. xD 3. Spoilery to rzeczy, które niedługą pojawią się w starplazie. Skąd je brać? http://cdn.stardoll.com/flash/items/0/31015.swf http://cdn.stardoll.com/cms/shop/level/level_files/as3/4168.swf aby zobaczyć zmieniasz tylko numer na końcu.


A czy Ty czytasz jakiś blogi? jeśli tak to jakie?
kiedyś czytałam bloga Agimnng, ale go zamknęła już dość dawno temu. Obecnie czytam blogi zagraniczne, np. underneath stardoll. :)


jak stworzyć blogową PlayListę?(pytam się,bo też mam bloga i taki sam pomysł)
np. na mixpod.com .:)


droga kefirciu! mam pytanie dla mnie wazne , bo kupilam broszke HB i nie wiem teraz jak i gdzie na mojej lalce ją ulozyc pomozesz mi bo to jest wazne . :* dziekuje z gory

Hm.. Myślę, że fajnie będzie wyglądać przy jakiejś sukience, na biuście (ale tak blisko ręki), albo nawet jako sprzączka do paska! :)


Jest więcej informacji o lakierach do paznokci na stardollu ? Widziałam, że ukazały się w spoilerach. Miss.Madzinka98
owszem, był jeden lakier, ale nic póki co nie wiadomo. :(


w rzeczywistości masz taki sam styl jak na stardoll'u? ^^
powiem tak: częściowo. nie chodzę np. w wysokich obcasach, itp. na stardoll puszczam wodze fantazji - szaleję. :D


jak wyglądała Twoja doll na początku przygody ze stardoll? Shaddy93
Hmm... Trudne pytanie. :D Niezbyt to pamiętam, bo dość dawno to już było. :P
Pamiętam tylko włosy: http://www.odsiebie.pl/vqrxavr8jevw/Przechwytywanie_w_trybie_pe%C5%82noekranowym_2011-03-22_143837.bmp.jpg.html|
Wiem, wiem, okropne. :D Ale cóż, miałam wtedy 11 lat, byłam dzieckiem, podobały mi się. :D


Mam blog-spot ale nie wiem jak wy robicie te dodatki kolorowe tło itp. Jak to robisz mi prawie nic nie działa
wszystko znajdziesz w ustawieniach i potem w projektancie szablonów. ;)



Jak widzicie, pytania są różne - od tych dotyczących bloga, poprzez Stardoll, aż po życie prywatne. :)
Nie bójcie się pytać, chętnie odpowiem na wszystkie Wasze pytania. :)
Zadawać je możecie tutaj:

7 komentarzy:

Camerontrendy pisze...

heh jest moje pytanie :)

Camerontrendy

Adios Bitchachos! pisze...

supcio jest też moje o blogu . ; D
Ps.Oliwko dlatego ze mi odpisałaś znów prowadzę bloga . madzia .;* whatmagda

Julietta pisze...

Fajne.

Julietta pisze...

Jest moje pytanie!

Julietta pisze...

Jakże się cieszę. :)

Julietta pisze...

Jakże się cieszę. :)

Julietta pisze...

A wasze są?