środa, 30 marca 2011

Kolejna ofertowa-nowość!

Zobaczcie są oferty! Przeczytajcie je sobie!
Ciekawe, a koło naszego avatara znajduje się taki mały prostokącik z liczbą obok! Jaką macie? Cieszę się z tych nowości, prawie wszędzie jest 100 ponieważ 100 mln użytkowników!
Teraz wyjaśnie kiedy i o co chodzi w tych ofertach po kolei!
1 oferta " 100 dodatkowych dni superstar"- Gdy kupimy superstar na rok otrzymamy 100 dni takiego jakby bonusu że razem będziemy mieli 465 dni superstar!
2 oferta "100 darmowych stardollarów"- Gdy kupimy stardollary co najmniej 200 sd dostaniemy 100 sd darmowe, czyli razem 300 sd lub więcej!
3 oferta "100 darmowych stardollarów dostępnych przez 48 godzin"- Gdy stardoll będzie miało 100 mln użytkowników (w tym dniu kiedy licznik tyle dobije) dostaniemy 100 darmowych sd! Ale tylko gdy nasze konto ma więcej niż 50 starpunktów
4 oferta "100 unikalnych prezentów"- Gdy kupimy lub doładujmy (przedłużymy) superstar będziemy brali udział w loterii a do wygrania 100 unikalnych (niepowtarzalnych) prezentów.

6 komentarzy:

Katka12399 pisze...

mi dali 100 sd.
Katka12399

Julie pisze...

Mi też:)))

Natuśka pisze...

A mi nie dali 100 sd.! Dlaczego? Pomóżcie coś z tym zrobić!!

Martyna :* pisze...

ej mi też nie dali. Wgl. mi ten link nie chce wejśc . Pomocy .

Camerontrendy pisze...

ale super jsetem zadowolona :) teraz admini naprawdę super wymyślili :)

Camerontrendy

Julietta pisze...

Ten kwadracik oznacza ile zostało jeszcze stardollarów do wydania. Gdyż ta stówka co dostałyście jest ważna tylko przez 48 godzin. :(