poniedziałek, 21 marca 2011

Stylizacja (15)


Stylizacja w stylu Keri Hilson. Dajecie mi coraz trudniejsze zadania. : ) Elegancko, ale również rockowo. Trochę zmieszałam style. Jest prosto, minimalistycznie.. Spódnica i bransoletka dodają pazura tej pozornie wyglądającej "eleganckiej" stylizacji. Zmieniłam fryzurę i kolor skóry.. Wolę blade odcienie. :) Wszystko widać na obrazku.

Stylizacja wyłącznie dla ss.

Łączny koszt: 36 sd.









Ps. Ubrania dla ss możecie zastąpić tańszymi odpowiednikami dla nss.
Nadal możecie zgłaszać swoje pomysły i prośby. KLIK 

3 komentarze:

Camerontrendy pisze...

fajna stylizacja :)

Camerontrendy

LILA_ladna pisze...

bardzo mi się podoba!!!

Smile Of Shakira pisze...

http://img714.imageshack.us/f/shakirausedtodresslikea.jpg/ TO JEST MOJA PROPOZYCJA!! UBIERZ JĄ xD

Shaddy93