piątek, 18 marca 2011

Stylizacja (7)


Stworzyłam  stylizację z paskudną sukienką z okazji 100 milionów użytkowników do której przekonała mnie kesha077. Jak zwykle dominuje czerń. Idealny strój na spacer lub na pogrzeb. Użyłam trzech jednakowych sukienek, dwóch takich samych pasków z Bisou i jednego paska- kokardki również z tego sklepu.
Resztę widać na obrazku.  Chyba mnie się podoba...

Stylizacja wyłącznie dla ss.

Łączny koszt: 73 sd.


                        Co sądzicie o tej stylizacji? 





Ps. Mam nadzieję, że podałam prawidłowy nick. : ) 

4 komentarze:

Adios Bitchachos! pisze...

Ten pogrzeb mnie rozśmieszył ! Tak w ogóle to mi bardzo się podoba. Do tego paska z pasków szukałam czegoś ładnego, a ty znalazłaś tą ładną kokardkę!

PS. Nick dobry. ;*

Julie pisze...

To nie jest Disou tylko Bisou przez B
EmilyShey

Camerontrendy pisze...

fajna :. podoba mi się :)

Camerontrendy

UroczaCaroline pisze...

podoba mi się