piątek, 18 marca 2011

Stylizacja (9)


Postanowiłam zrobić kolejną, tym razem ładną stylizację dla nss. Ale, jak widzicie nie wyszło. Znalazło się tu kilka ciuchów dla ss . Przypomina mi trochę Lady Gagę.  Zupełna odmiana wszystkich moich stylizacji. W dodatku tym razem zamiast rudego jest blond (mam taki kolor włosów w realu). Chyba trochę przesadziłam ze stylem Gagi, ale nawet mnie się podoba. Wszystkie ubrania widać na obrazku.

Stylizacja wyłącznie dla ss

Łączny koszt: 52 sd.


          Co sądzicie o mojej rockowej stylizacji? 

6 komentarzy:

izus-pelus pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
punk-wikulina pisze...

to dla nss czy dla ss ? bo raz piszesz tak a raz tak :P

Asica1998 pisze...

Napisałam, że chciałam zrobić dla nss, ale mi nie wyszło, bo w stylizacji znalazły się ciuchy dla ss. Czyli stylizacja jest dla ss. A, poza tym pisze na bordowo: stylizacja wyłącznie dla ss.

punk-wikulina pisze...

ok, dzięki za sprecyzowanie :)

UroczaCaroline pisze...

mi się nareszcie podoba...

Camerontrendy pisze...

super ! podoba mi się świetnie komponuje się z blond włosami :>

Camerontrendy