niedziela, 28 listopada 2010

Metamorfoza MissDziekuleja

Po
Przed
Przed:Fajnie dobrane kolorki pasują do siebie ja natomiast troszkę cię zmieniłam 
Po: Wzięłam białą bluzeczkę która fajnie się komponuje ze spódniczką, a buty zawsze się dobiera w kolorze spodni lub spódniczki
Po
Przed












Przed: Okulary za bardzo nie pasują ale to zmienię, Gwiazdeczka fajnie wygląda i odgrywa rolę kolczyka.
Po: Dodałam fajny kwiatuszek który fajnie się komponuje z czarnymi włosami zdjęłam okulary ponieważ by nie pasowały to chyba wszystko tak

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

zrobisz mi metamorfoze bo nie wiem jak mam ubierac i malowac swoja medolke
mój login na stardoll.com > ala123Blue
PROSZE!!!

Kefircia pisze...

zgłoszenia tylko w zakładce Metamorfozy -zgłoszenia. przeczytaj najpierw regulamin.

Asica1998 pisze...

Fajnie, na różowo (w moim ulubionym kolorze). :) A, czy z białą bluzką jest po, czy przed, bo trochę się gubię?

Asica1998 pisze...

Przed znacznie lepiej...to jedyna metamorfoza, która moim zdaniem zbytnio nie wyszła.