poniedziałek, 15 listopada 2010

Konkurs z okazji mojego zdania okresu próbnego;)

Zdałam próbny okres yuhu!
A z tej okazji konkurs
Kim jest ta gwiazda?
Nagroda to:
-Darmowa reklama w pasku bocznym na tydzień
Osoba która wygra musi mi napisac treść reklamy w mojej księdze gości przypomne nick: EmilyShey
PAMIĘTAJCIE, ŻE ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE :
musicie być obserwatorami bloga
- w komentarzu musicie podać prawidłową odpowiedź i koniecznie podpisać się nickiem ze stardoll
nie możecie dać komentarza jako Anonimowy .

Wygra pierwsza osoba, która spełni powyższe warunki. 

Edit: Wygrywa miss88ania00 prosze napisać w mojej księdze gości treść reklamy a zostanie umieszczona

7 komentarzy:

88ania00 pisze...

Angelina Jolie miss88ania00

88ania00 pisze...

masz gg czy możesz mi podać bo chcialabym jeszcze dorzucić zdjęcie

Kefircia pisze...

to jest reklama w pasku bocznym, nie dodaje się zdjęć, tylko krótką wiadomość .

TheWayYouLie22 pisze...

Angelina Jolie : D . Łatwe : D . - TheWayYouLie22 : D

Anonimowy pisze...

Angelina Jolie. ;d

88ania00 pisze...

ahas ok

Anonimowy pisze...

Angelina Jolie
Bell1709 na stardoll ;)