wtorek, 23 listopada 2010

DOWÓD .

Jedna z dziewczyn zarzuciła nam, że kopiujemy z innego bloga, a mianowicie "Stardoll i My".
Otóż nie, nie kopiujemy nic z żadnych blogów!
Bardzo zabolały mnie te zarzucenia.
Zapewne chodziło o darmówkę z pluszakiem.
Owszem na "Stardoll i My" jest takie samo zdjęcie pluszaka, jak u nas. Ja robiłam tego screena sama, więc  raczej one mogły skopiować, a nie my od nich. A oto dowód:


Ja dodałam notkę o 16:59, a Domioka10 o 17:48.
Więc niemożliwe byłoby skopiowanie notki z jej bloga, myślcie trochę, Dziewczyny, błagam, a potem mówcie.



Oczywiście ja kopiowania nikomu nie zarzucam ! Mógł to być zwyczajny przypadek, że położono pluszaka w ten sposób, co ja.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

pewnie to wy kopoujecie , stardoll i my to najlepszy blog . pewnie nawet tego szajsu jak twój nie ZNA!

Asica1998 pisze...

Ludzie nie mają kultury osobistej, jak ten bezczelny Anonim (nawet nie miał odwagi się podpisać!), a Wasz blog jest bardzo dobry.

Kefircia pisze...

no niby jak mieliśmy cokolwiek skopiować, skoro post dodałam dużo wcześniej niż Stardoll i My ?!!!!!!!