poniedziałek, 15 listopada 2010

Dzień dobry, jestem... Zdzisio :)

Tak mówią na mnie znajomi w rl; D
Trochę już długo z Wami jestem i tak sobie pomyślałam, że może chcielibyście poznać mnie trochę "od kuchni" :D

Więc na codzień chodzę sobie do szkoły ..bla.. blaa. blaaa... i już na początku przynudzam ;]
Słucham rocka, lubię dobrą komedię i horroryy, buuu xD
Mam 13 lat, kocham imprezowaaać xD
Lubię szkołę XD
Nauczycieli niee xd
Nie lubię wstawać ranoo.
Do szkoły lubię chodzić, bo uwielbiam spotykać się ze znajomymi ;)
Kiedy zaczynałam dla Was pisać, nabazgrałam kilka słów o sobie, i powiedziałam min. , że kocham fotografię.
No to prawda, nic się do tej pory nie zmieniło ;)

Cały czas się uczyłam robić jakieś w miarę dobre zdjęcia i tak sobie dzisiaj z nudów pstryknęłam fotkę ;)


Podoba Wam się to zdjęcie? :)
Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć mojego autorstwa, to zapraszam na mojego fotobloga:
www.photoblog.pl/kefircia ;)

PS. Tak, na tym zdjęciu to ja ;)


No i przypomnę Wam jeszcze, że nadal możecie oddawać głosy i proponować piosenki do naszej Blogowej Listy Przebojów ;D
Szczegóły i miejsce oddawania głosów i propozycji znajdziecie tutaj:
Za zagłosowanie można dostać 5$

Brak komentarzy: