wtorek, 27 grudnia 2011

Zegarki Jelly.


Hejka kochani. Mam nadzieję, że wypoczęliście podczas świąt. W tym poście przedstawię Wam cudeńko jakim jest zegarek Jelly. Zegarki te są dostępne we wszystkich możliwych kolorach. Sprawiają ,że stylizacja nie jest nudna. Najbardziej podobają mi się neonowe zegarki. Nie są drogie (20-30 zł) i idealnie nadają się na prezent ''pod choinkę''. Sama kupiłam taki koleżance podczas mikołajek klasowych. Tarcza zegarka może być wysadzana świecidełkami, z cyframi lub bez. Bardzo mi się podobają. Swoją drogą, fajnie byłoby, gdyby na Stardoll pojawił się sklep z zegarkami. To by dopiero było coś. ;) Co o nich myślicie?

3 komentarze:

Camerontrendy pisze...

Moja przyjaciółka ma takie dwa :) Różowy i fioletowy ;>

Camerontrendy

Kefircia pisze...

U mnie w szkole to hit, połowa dziewczyn z gimnazjum je chyba ma. ;D

SMILEY^.^ pisze...

sa super