piątek, 2 grudnia 2011

Metamorfoza Calinadiamonds

Przed: Podoba mi się. :) Tylko te buty tak średnio pasują.

Po: Założyłam Ci czarną bluzkę - tubę wykończoną koronką, spódniczkę, a na to kamizelkę. Do tego szpilki i kopertówka - ta sama, którą miałaś w swojej stylizacji. :)




















Przed: Trochę za dużo pudru. Poza tym jest oki. :)

Po: Włosy przefarbowałam i skróciłam, brwi pomalowałam czarną kredką. Oczy obrysowałam delikatnie eyelinerem i podkreśliłam kredką. Rzęsy pogrubiłam i wydłużyłam, a usta pomalowałam szminką w kolorze ciała. Dałam też troszkę różu na policzki. :)

Jak się podoba? :D

4 komentarze:

Camerontrendy pisze...

makijaż po jest świetny :)

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

supperr xD

CalinaDiamonds pisze...

Hm... Może skorzystam z tej metamorfozy ... Ale jeszcze zobaczę . xd
Dziękuje : *

Calinadiamonds

Anonimowy pisze...

fajnie poo. xdd