poniedziałek, 5 grudnia 2011

O kolorach.


Zacznę od tego, że nienawidzę szkoły. Nie na temat ale taka prawda. Druga sprawa, bardziej istotna to oczywiście kolory modne tej zimy. Kolory jak kolory, ale trzeba zwrócić uwagę na kilka takich, które absolutnie zawładną tą zimą. Podziękujmy już odblaskowym ubrankom i zabierzmy się za coś zupełnie innego. Otóż w tym sezonie chodzi o to aby stylizacja sprawiała wrażenie tajemniczej. Przynajmniej ja mam takie wrażenie. Kluczowym kolorem będzie klasyczna czerń inne ciemne kolory, takie jak brązowy czy granatowy. Wzory to te o których już wcześniej pisałam. Koniecznie skóra. Nie pisałam o zamszu (materiał z którego się robi buty) ponieważ nie jest on najważniejszy, jednak warto mieć chociaż jedną parę butów z tego materiału. Polecam także kratkę i puszyste ubrania (kożuchy). Warto łączyć czerń z połyskującymi częściami garderoby. Trochę cekinów czy innych świecidełek nie zaszkodzi, ale trzeba uważać, żeby nie wyszło kiczowato. Myślę, że to wystarczy. Piszcie co sądzicie na temat tego postu. Mam nadzieję, że następny artykuł pojawi się niebawem. ;)

PS. Pytanie zupełnie z innej beczki- oglądacie jutro Kevina? ;D

1 komentarz:

Camerontrendy pisze...

Artykuł bardzo fajny i pomocny. Mi ostatnio podoba się połączenie legginsów z butami zimowymi na koturnie , ale musowo z futerkiem :)

Camerontrendy