sobota, 23 października 2010

Metamorfoza TrendyKornelia

Twoja stylizacja "przed" jest nawet okej, ale coś mi tutaj nie pasowało.
Buty - powinny być czarne, i raczej nie takie eleganckie. Lepiej sprawdziłyby się np. trampki :)
Torebka - też jest zbyt elegancka. Zakłada się ją do spódnic, sukienek. Do Twojej stylizacji lepsza byłaby jakaś duuuża, taka torba-wór, w której oprócz wacików można schować słonia :D:D

Ja ubrałam Cię elegancko :)
Do czerwonej bluzki BASIC założyłam czarną, wizytową mini.
Użyłam też tej samej kopertówki, co Ty, tylko trochę inaczej ją umieściłam :)
Do tego czarne buty. Wolałabym pełne, no ale ich nie było, więc zadowoliłam się sandałkami :P
Brakuje mi tu paska, jednak nie masz żadnego, który by pasował ;<


No makijaż i fryz jest całkiem okej, no i najważniejsze - pasuje do stylizacji ;)
Brakło mi w nim jednak trochę czarnego cienia do powiek....
A jeśli będziesz SS, to koniecznie zainwestuj w błyszczyk z LUXE ;)
Mam jednak jedno "ale" . Okulary koniecznie WYŻEJ ! Założone , w ten sposób wyglądają niechlujnie....
Pamiętaj, że kiedy zakładamy okulary w ten sposób, muszą troszeczkę nawet wystawać po bokach.
No i kolczyki troszkę niżej zawieś :P

Ja do eleganckiej stylizacji , zrobiłam Ci elegancki makijaż i nastroszoną fryzurkę, która trochę tą elegancję przełamuje :)
Usta pociągnęłam szminką LUXE, pomalowałam oczy mascarą i moim ukochanym czarnym cieniem :D
Do tego delikatna ozdoba w postaci różyczki :)


Jak się sobie teraz podobasz ? :D
A Wam jak się podoba nowa TrendyKornelia?
Lepsza stylizacja przed, czy po ? :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Oczywiście że po .

Asica1998 pisze...

Całkiem ładnie (oczywiście po).

TrendyKornelia pisze...

Mnie tez sie podoba po Dzieki za metamorfoze