sobota, 16 października 2010

Konkurs 3. - Już gdzieś to słyszałam...

Waszym zadaniem jest napisać w komentarzu kto śpiewa tą piosenkę i jaki ma tytuł.


Do wygrania darmowa reklama w poście.
Reklamować możecie siebie, swój apartament , album, scenerię, bloga i tak dalej.

PAMIĘTAJCIE, ŻE ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE :
- musicie być obserwatorami bloga
- w komentarzu musicie podać prawidłową odpowiedź i koniecznie podpisać się nickiem ze stardoll
- nie możecie dać komentarza jako Anonimowy .

Wygra pierwsza osoba, która spełni powyższe warunki.




EDIT : Wygrywa Paulina699! :) Napisz mi na gg treść reklamy :]

4 komentarze:

Unknown pisze...

I Wouldn't Change A Thing- Demi Lovato & Joe Jonas
z Camp Rock 2... Polska wersja:
Nie zmieniajmy nic- Ewa Farna i Kuba Molęda :P

Unknown pisze...

ups zapomniałam o nicku ze stardoll aga104 :)

Kefircia pisze...

niestety nie. musisz włączyć tą, która jest w tym odtwarzaczu w poście. żeby nie było już pomyłek, specjalnie usunęłam tą z paska bocznego.

Paulina699 pisze...

Rihanna- Only Girl a mój nick to Paulina699