sobota, 23 października 2010

Metamorfoza -An971-

Miałaś na sobie fajny zestaw :)
Tylko uważam, że lepiej byłby, gdybyś ściągnęła ten sweterek.
Bez niego wyglądasz bardziej świeżo i delikatnie :D

Ja założyłam Ci jasne spodnie, białą bluzeczkę i dla przełamania - seledynową marynarkę {moją ulubioną zresztą XD}. Jako dodatek dałam Ci też torebkę :)
Buciki zostawiłam, bo akurat pasowały ^^


Fryzukra jest fajna, ale nie pasuje do niej ten akurat kolor.
Poza tym nie pasuje też do Twojej stylizacji :P
Na przyszłość, jeśli chcesz akurat to uczesanie, zmień kolor na ciemny brąz, daj jakąś różyczkę w ten przedziałek i wskakuj w wieczorową kieckę :D

Niestety nie masz żadnych kosmetyków, a z ozdób tylko te kolczyki, które nie pasują do stylizacji, jaką dla Ciebie przygotowałam.
Zmieniłam więc włoski na blond i elegancką, krótką fryzurkę, która świetnie pasuje do ubranek, które Ci założyłam ;)


Jak Ci się podoba Twój nowy image ? :D
A Wam, Czytelnicy ? :)

xoxo
Kefircia

Brak komentarzy: