czwartek, 23 września 2010

Konkurs !

Ogłaszam konkurs :)

Ponieważ dzisiaj pierwszy dzień jesieni , konkurs polega na jesiennej stylizacji . :)

Co zrobić , aby wziąć udział w konkursie ?
1. Należy być obserwatorem bloga. {jeśli nim nie jesteś, to szybciutko się dodaj ! :D}
2. Zgłaszamy się tutaj, pod tym postem, podajemy nick na Stardoll i wysyłamy link do swojej stylizacji.
Prace można zalinkować na np. tinypic.com
3. Praca musi być na własnej MeDoll - chodzi o makijaż i ubranie !
4. Zgłaszamy się do niedzieli 26 września do godziny 12:00, ogłoszenie wyników tego samego dnia ok. godziny 18:00 .

Nagrodą jest 10 $ plus prowizja .
Jeśli nie jesteś superstar, wybierz sobie prezenty o wartości 10 stardolarów :)


Pytania ? Pisz w komentarzach, lub na moje gadu gadu, dostępne w zakładce kontakt.

Buźka, Kefircia :*

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Nie wiem czy tak można, ale...
mój nick to aga104 i mam stylizacje zapisaną w albumie str. 3-4

Kefircia pisze...

ok, może być :)

Unknown pisze...

co z tym konkursem bo dziś 29 września. P.S sorka, że się tak narzucam

Kefircia pisze...

nic się nie stało, a ja nie miałam poprostu czasu . przepraszam

Unknown pisze...

sorry ale jakoś nie wchodziłam ostatnio często na stardoll, no i mam pytanie czy mogłabyś mi kupić prezenty za 14 sd a ja tylko jak będę miała ss to ci kupie coś co będziesz chciała za 4 sd.
Jeżeli nie o trudno :(.