poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Ogłoszenie drobne ; D

Więc tak:

Jak byłam młodsza , to nałogowo czytałam gazety typu: "W.I.T.C.H." , "Styl Witch" .
Teraz te gazety mnie nie interesują i zalegają w mojej szafie ;]
Są to archiwalne numery tych gazet , mam ponad 150 numerów .
Nie chcę ich sprzedawać, ani tym bardziej oddawać .
Chciałabym się zamienić .
Wiem , że tego bloga czytają też dziewczynki w wieku 11 - 12 lat .
Jesteście zainteresowane wymianą na gazety typu "13", "Fun Club", "Popcorn" ?
Są one w podobnych cenach , dlatego proponuję wymianę 1:1 .
Czyli - ja dla Cb "WITCH" , a Ty mi np. "13" .
Interesują mnie numery raczej archiwalne, czyli sprzed ok. roku , dwóch .
Szczegóły , które numery , itd , do omówienia na gg .
Mój numer - 12795954 .

Proszę , piszcie tylko jeśli jesteście świadome tego, że konieczne będzie podanie mi swojego adresu, żebym mogła przesłać Wam gazety .

Uwaga ! Jeśli chcecie otrzymać gazety , a np. nie macie nic z interesujących mnie gazet, mogę zamienić się za Stardolary, lub doładowania SS za 10,98 {SMS} .

Brak komentarzy: