wtorek, 24 sierpnia 2010

                                  Witajcie .
Mam na imię Weronika .
Od dziś jestem redaktorką tego bloga .
Mój nick na stardoll to wero1111.
Tam możecie się ze mną skontaktować.
 Ponad to  mój numer gg to -21577619 .
Interesuje się modą , muzyką i fotografią .
W przyszłości chciałabym zostać skontaktować
  języka angielskiego.
Na stardoll jestem 2009-08-06
Mam już małe doświadczenie w pisaniu bloga , prowadziłam
kiedyś własnego o swoim życiu , ale bałam się że ktoś go przeczyta . x p
Jestem otwartą , miłą ,przyjacielską osobą .
Rzadko bywam uciążliwa ,chyba że ktoś mnie wnerwi. : D
Kocham zwierzęta . Mieszka  na wsi ,ale nie jestem tgz."Wieśniarą "
Szanuje zdanie innych .Moją ulubioną gwiazdą jest Ledy gaga  . ; D lubię słuchać  popu . ;d
To tyle o mnie . : )
Jutro napiszę moją 1 notkę o stardoll .
Pozdrawiam .
Weronika.
PS : U góry moja MeDoll . : D tak kiedyś wyglądałam ,teraz jestem bardzo podoba do siebie w rl .

Brak komentarzy: