czwartek, 2 lutego 2012

Fryzury.


Hejka kochani! Dawno już nie pojawiła się żadna notka. Tak jak obiecałam; jest post na dowolny temat -fryzury. Ogólnie nie ma fryzur modnych i niemodnych. Są tylko takie, które podobają się lub nie. Na pewno popularną i lubianą fryzurą jest koczek. Mnóstwo dziewczyn postawiło na tę fryzurę w ubiegłym roku i pozostaje ona nadal na topie. Lubiane są również różne rodzaje warkoczy w tym tzw. ''francuz''. Zauważyłam, że w moim środowisku toczą się dyskusje na temat włosów kręconych i prostowanych. Które z nich są modne, a które to już przeżytek? Tak na prawdę obie mają w sobie to coś i dzięki temu są wybierane prze miliony dziewczyn. Jednak loki i loczki są częściej wybierane na różne okazje, np.wesela, studniówki, i inne imprezy. Osobiście stawiam na naturalność i nie niszczę lokówką moich przesadnie prostych włosów. Jednak czasami marzę o bujnych lokach. ;) Wracając do tematu... Wiele osób zadaje pytanie; czy grzywka jest modna? To tak samo jak z falowanymi i prostymi włosami. Należy kierować się własnym gustem i dobrać odpowiednią, tzn. taką która będzie pasowała Wam do rysów i kształtu twarzy. Obecnie wiele osób rezygnuje z krótkich grzywek i zapuszczają ją. Bez wątpienia należę do takich osób. Absolutnie nie żałuję, że zapuściłam grzywkę. Wprost przeciwnie- cieszę się, bo odświeżyłam swój wygląd. ;) A Wy jakie style preferujecie?
Zapraszam do komentowania.

PS. Z góry przepraszam za brak obrazków,jednak nie chcę publikować zdjęć, które nie są moją własnością. Możliwe (czyt. bardzo prawdopodobne), że to wkrótce się zmieni. Zobaczymy co los przyniesie.

1 komentarz:

Camerontrendy pisze...

Ja scięłam grzywkę i skróciłam włosy , żałowałam tego :/ Ale teraz włosy odrisły i chcę je teraz zapuszczać ;D

Camerontrendy