poniedziałek, 26 lipca 2010

Oszustka!!!

aanna.stardoll próbowała wyłudzić ode mnie hasło! W zaproszeniu do przyjaciół pisała czy chcę jakieś darmowe rzeczy... Spytałam się jej o jakie rzeczy jej chodzi, a otrzymałam następującą wiadomość: "jeśli chodzi ci o darmowe rzeczy to są to zwierzaki ubrania birzuteria kosmetyki.
Jestes zainteresowana napisz tylko swoje hasło jak ci coś zabiore to pozwij mnie do administratora chociaż to mój wujek ale za to tata mojej kuzynki cllare.stardoll" zauważyłam też, że naciąga inne dziewczyny, ponieważ widziałam rozmowę w księdze gości z mileycrazy12345 .
Niedość, że pisze całkiem niedorzeczne rzeczy, to jeszcze nie zna nicku Adminki- nie Admina -Callie.. -.-' Poza tym Callie jest dorosłą kobietą, a z tego co ona pisze , to chyba myśli , że Callie to jakaś mała dziewczynka -.- . Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie... W dodatku dziecinka nie zna ortografii ; c
Zgłosiłam ją . Też to zróbcie .

Brak komentarzy: